Naší vášní a chloubou jsou venkovní obřady. O venkovních obřadech víme vše a dokážeme pro Vás zajistit a zrealizovat vše na co si jen vzpomenete. Ať už si své ANO chcete říct  v zámeckém parku, soukromé zahradě, nebo na úplně jiném pro Vás významném místě.

Jedna z nejvyužívanějších a nejužitečnějších služeb, kterou doporučujeme k venkovním obřadům je Koordinace svatebního obřadu.

Venkovní obřady sestavíme dle přání a požadavků našich klientů, nejčastěji je však využíván svatební set pro 20 či pro 40 osob.

Venkovní obřad podle Vás

Venkovní obřady si můžete sestavit dle vlastního přání a požadavků. V případě, že budete mít více jak 40 hostů, využijte Koordinace svatebního obřadu.

Svatební altán pro venkovní obřad – 1 400,- Kč

Slavobrána – 750,- Kč

Obřadní stolek s ubrusem a mašlí – 550,- Kč

Smetanový koberec – 5m/690,- Kč, 10m/1 380,- Kč

altan

Potah na židli – 40,- Kč/ks

Mašle na židli, organza (v mnoha barevných provedeních) – 8,- Kč

Židle, bílá – 50,- Kč

Dřevěná židle, bílá – 98,- Kč

zidle

Máte zájem o další doplňky? Vyberte si z naší nabídky další Dekorace ke svatebnímu obřadu.

Svatební set / 20 osob

Cena: 5 800,- Kč

Set zahrnuje: svatební altán, obřadní stolek s ubrusem a mašlí, 20 židlí s potahy a mašlemi, smetanový koberec/ 5m, polštářek pod prstýnky, zdobné skleničky na přípitek, práce, montáž, demontáž, úklid.

V ceně kalkulace není zahrnuta doprava.

Svatební set

Svatební set De luxe / 40 osob

Cena: 11 700,- Kč

Set zahrnuje: svatební altán, slavobránu, obřadní stolek s ubrusem a mašlí, 40 židlí s potahy a mašlemi, smetanový koberec/ 10m, koordinace svatebního obřadu (90 min před obřadem, 90 min po obřadu, dále dle dohody), polštářek pod prstýnky, zdobné skleničky na přípitek, sekt, práce, montáž, demontáž, úklid.

V ceně kalkulace není zahrnuta doprava.

V případě, že budete mít více jak 40 hostů, využijte Koordinace svatebního obřadu.

Svatební set

Koordinace svatebního obřadu

  • na místě konání obřadu pomoc s parkováním
  • myrtování hostů, kteří přijedou až na místo obřadu
  • informace o průběhu obřadu
  • vyřízení dokladů s matrikou a oddávajícím
  • příprava prstýnků na polštářek
  • dohled nad hudebním doprovodem (dáváme znamení kdy přesně má zaznít např. svatební pochod apod.)
  • usazování hostů dle svatební etiky
  • realizace svatebního přípitku (otevření sampaňského, rozlití do ozdobných skleniček, rozdání novomanželům, oddávajícímu, matrikářce, svědkům příp. dle domluvy více lidem)
  • řazení hostů do špalíru, rozdávání okvětních plátků růží příp. bublifuků
  • pomoc a realizace při vypouštění svatebních holubic
  • zajištění dobré atmosféry (lidé někdy neví kdy tleskat, je ticho a smutno), zabránění vzniku problémů, nenásilný dohled nad hladkých a důstojným průběhem obřadu
  • další dle individuální domluvy